Monday, January 25, 2010

sunday blues....


ahad bersamaan 24 januari 2010....
satu hari yang penuh dengan pelbagai kisah yang menarik...

1) bangun pagi dapat title 'shelfish'...terkejut dapat msg tuh...mmg btol kot aku shelfish....
antara pangkat dan gelaran lain yang penah dianugerah ialah....pengecut, hipokrit, dsb...tahniah untuk aku....rujukan untuk masa hadapan...

2) bapaku pulang dari indonesia.....pa akan berpindah ke kalimantan...jaga ladang kat sana...adoi la...hope xjadi....visit je la...

3) lee chong wei ngn beregu negara koo/tan menang terbuka malaysia...tahniah....MALAYSIA BOLEH!!!!( Datuk Lee da ada aweks baru) !!!!!?????

4) joging kat taman tasik cempaka...ramai la pulak abg2 dari bangla,nepal melepak kat tepi track joging...rasa macam berjoging kat taj mahal lak...

5) kat tasik cempaka jugak....ramai la pulak psgn kapel dating...import punya dari indonesia...bersumpah setia janji sampai mati...huhuhu...romantik btol...

6) baru aku tau Pe Pesot dlm facebuk tuh satu dorm ngn aku...katil dia depan katil aku kot...salah dia jugak...buh la nama shower ke...faisal roslan ke..papehal aku da tambah 2 lagi budak teknik dlm list facbuk aku...COMEL lg sorg..

7) ARSENAL kalah...hahahaha

8) xmsg seharian...kini kusedar ku begitu mencintai dirinya...(jiwang skit)huhu


SEKIAN...

1 comment: