Tuesday, January 19, 2010

thanks...

terima kasih kepada mereka yang mengsupot blog aku selama ini....

wah...ayat xmenahan,cam nk delete blog terus je...ucapan terima kasih kepada folower aku..xtau lak da ada peminat...

urmm....just nak bgtau tentang blog aku neh...untuk semua yang nak baca blog aku neh,blog neh aku just nak crita pasal minat aku,pengalaman aku,cara hidup aku,dan semua yang berkaitan dengan aku,kamu, dan mereka di sekeliling aku...kerana bagi ku,kamu yang hidup dengan menafikan sahabat di sekeling kamu, telah menghilangkan seri hidupnyeeee......yelah,ngn membe la kita bergaduh,bergelak,ketawa,terasa hati,sakit hati,geli hati dsb....

ok,blog aku pasal perkara2 neh....::::

1) kamera dan gamba (dslr)...minat yang lama terpendam
2) komik...hehehe
3) nasihat membina...(ada ke nsht meruntuhkan?)
4) politik yang light2...(bg jela pendapat..nnt ckp aku neh anti politik lak)
5) membe2 aku..(sains marin & teknik)...adli ngn naz termasuk
6) esement...hehehe.
7)dsb...

klu korg ada kawan yang ada minat yang sama ngn blog aku...bgtau la ek...

salam...

No comments:

Post a Comment