Wednesday, June 30, 2010

menuju masa depan...

tarikh : 30/6/2010
masa : baru hantar disetrasi

:: trivia ::
berikut adalah dialog dari rakan-rakan yang baru habis wat master berja kursus...

1) " aku memang tak kan sambung phD...aku dah nekad nak keja...letih gila wat master.."
2) " aku nak keja dulu la...naru sambung phd...tuh pon kalau niat aku terbukak la...nak cari pengalaman dulu..."
3) "kalau aku dapat A tesis, aku sambung la phD...kalau x...selamat tinggal"...hehehe

ayat yang aku gunakan adalah ayat no2...huhu...sekarang memang tak de mood langsung nak sambung belajar...niat lagi terbukak untuk mencari satu pekerjaan...umur aku pon dah tua..dalam 23 tahun kot...(tapi still awet muda)...so aku pon nak jugak belajar berdikari...

bila tengok kawan-kawan lama da mula bekerjaya, timbul jugak la dalam hati untuk berjaya macam diaorang...

maka, oleh kerana itu, saya di sisni ingin mengucapkan selamat berjaya kepada semua rakan-rakan yang masih menuntut ilmu..semoga tidak berhenti si separuh jalan...

sekian...hehehe

No comments:

Post a Comment