Monday, February 22, 2010

kelantan owh kelantan...

setelah lama x pulang ke kampung halaman, akhirnya pada 14/2/2010 aku kembali ke bachok...hehehe...kampunh halaman aku n tempat aku di lahirkan...aku bangga aku anak kelantan...

papepon apa aku nak crita kat sini pasal perkara-perkara yang aku xbrapa suka nak dengar pasal negeri kelantan...mayb ada kebenaran apa yang dinyatakan, mungkin ada salah paham...urmm..meh la dengar

1) kelantan negeri yang kotor...heheh..org yang g kelantan dia tahulah cmna...agak xterurus sikit...org cakap majlis perbandaran kurang cekap..MB klate pon mengakui

2) abbasyiah...sikap perkauman...benda neh pon ramai yang org dah tau kot....g kat mana2,org klate akan duk berkumpulan n kurg bergaul ngn org lain...ada yang cakap dorg xnak bergaul sbb dorg malu ngn loghat dorg...ada jgk y ckp,dorg lg senang nk berkomunikasi klu ckp ngn org satu negri...hehehe

3) org laki kelantan pemalas....huhu...tuan guru nik aziz, MB klate pon da komen pasal neh...dia ckp ore laki klate suko duk kedai kopi..pastu bersembang smpi ptg...biakan istri cari rezeki...no komen, MB da komen...

4) org klate agah(cam samseng la)...heheh...tgk jela masa main bola sepak...xke ganas tuh...just nak ckp kat sini, xsemua org klate ganas...ada jugak yang baik...mcm kat negeri lain2,ada yang prasan bagus, ada y prasan kuat...tp still ada yang baik kan..

5) aweks klate come-lote....hehehe...yang neh aku setuju...


gomo klate gomo...
the red warriors....

sekian...huhuhu...

3 comments: