Thursday, February 4, 2010

kura-kura mula berkata-kata....!

tarikh : 4 febuari 2010
lokasi : lab iklim
masa : 6ptg

haih....lambat btol keja lab aku berjalan...esement pon banyak lagi...itu pon xbuat apa lagi...aku ingt nak setelkan esemen pastu wat lab,pastu wat esemen,pastu wat lab.....tapi apakan daya, xmampu nak wat camtuh...klu aku terus wat keja cmneh,jwbnya xsiap la keja aku..dah la wat keja lembab cam kura2....

keja lab aku berjalan selaju labi-labi...keja esement aku plak bergerak umpama siput babi....xleh jadi dah neh,nntaku lak kena extend....nak wat keja kat umah, tenet lak cam bas mini...kejap laju cam usain bolt,kejap semput cm pakcik usain dapt sengugut...

papepon keja dibawah tekanan dah jd lumrah kehidupan....apabila tekanan bertambah, halaju aliran juga bertambah....=apabila tekanan masa bertambah,halaju wat keja esement juga bertambah..ok gak teori fizik neh...

skrg da masuk bulan 2, ada lagi 2 bulan untuk siapkan semua tugasan berserta esement...

::::papepon membe skul teknik makin bertambah dlm list facebuk::::^_^

No comments:

Post a Comment