Saturday, March 6, 2010

aku dan bunyi-bunyian.....

tarikh : 07/03/2010 (sabtu malam ahad)
waktu : 03:00 am
lokasi : rumah aku

::::banyak btol bunyi yang aku dengar waktu pagi-pagi buta neh::::

urm...sebenarnya hajat di hati nak tido awal malam neh...
sebab dah 2 minggu kot tdo lewat...
bangun pon agak lewat jugak...
hehehe....(tapi sebab aku demam, so boleh dimaafkan kot)

lepas je tgk bola dalam pukul 2 pagi...
aku da siap-siapkan tempat tido aku...
nak tido terus ja jawabnya...
golek-golek atas toto sebelum lena...
tiba-tiba...

streeeeeeettttttttttt....DUMMMM....!!!

hah...neh mesti ada orang jatuh moto neh...
aku pun usha la dari balkoni umah aku....
langsung xnampak pape...
biarlah..ada la yang nak tolong kot...
tiba-tiba aku teringat kes orang jatuh motor...
masa nak pergi Broga Hill...
depan masjid semenyih...

sebenarnya aku pon penah jatuh moto jugak...
dalam 4-5 kali kot...
tapi..ALhamdulillah...
syukur banyak2...
xd la yang teruk2...

tengok jam = 3:30
Pastu aku pon nak sambung tido...
dengar la pulak bunyi nyamuk terbang....

eeeeeeeeeeeee...nyeeeeeeeeeeeeeeeeee

aku da trauma da...
bukan ap...kawan aku banyak yang kena denggi...
aku pon cari RIDSET...

pssssss....pssssssssssss....

aku sembur satu umah...
huh..lena skit kot nak tdo...

tgk jam kul 3:55
tiba-tiba aku dengar lagu keroncong dari perut aku...

kruk-kruk..krak-kruk..

cait...lapar la plak...
aku pon g dapar...
bukak peti...nampak ada berger...
masak la berger...
sambil masak berger tgk bola...

BARCELONA v ALMERIA
(barca tuh team yang aku minat)
da siap masak...aku pon makan la...

tgk jam dah pukul 4.30...
akhirnya aku tdo masa yang sama seperti malam-malam sebelumnya...
PUKUL 5 pAgi...

sekian....




2 comments:

  1. huk..asek tdo lewat je..nti sakit lagi.. :(

    ReplyDelete
  2. aku ari2 dengar paria atas rumah aku sembahyang tuhan dia tu..bisinggggg..kling kling kling

    ReplyDelete