Wednesday, March 24, 2010

dekat tapi jauh

dekat tapi jauh....

menulis sesuatu yang baru selepas lama bercuti....
mungkin ini satu tajuk paling sesuai untuk di tulis.....
selepas lama 'BERCUTI'...
bercuti kerana tekanan dan kesakitan...

urm...hampir semingu tidak menjalankan aktiiviti harian...
apabila kembali ke rutin biasa...
aku melihat rakan-rakan...
mereka seperti terlalu jauh dari aku...
walaupun hakikatnya mereka berdiri di depan aku...

aku hanya mampu melihat bayang belakang mereka...
saat aku merasakan aku semakin jauh ketinggalan...
aku melemparkan senyuman untuk mereka...
tapi..aku masih merasa jauh dari mereka...
aku menyapa mereka...
tapi...aku masih merasa jauh...

aku benci dengan perasaan ini...
aku seolah-olah berada di dunia lain...
dunia yang jauh dari mereka semua....

kini aku masih disini...
dunia yang tadinya aku rasakan jauh...
semakin menghampiri diriku...
kini aku mampu tersenyum sendiri
terima kasih kepada semua sahabat-sahabat

(^_^)


No comments:

Post a Comment