Tuesday, May 25, 2010

emel oh emel

tarikh : 26 mei 2010 (awal pagi)
masa : 03;30 pagi
mood : letih main badminton

huh...disebabkan terlalu tetih main badminton...aku pon pulang ke rumah dengan perasaan yang sungguh malas, letih, nak tido...tapi sebelum tido ingat nak hantar emel dekat prof.fred. so..sebagai seorang pelajar yang menghormati pensyarahnya, aku kena la tulis dengan baik...so aku merancang nak tulis camneh...

........................................................................................................
kehadapan prof fred...
tujuan saya mengutuskan emel berteknologi tinggi ini adalah semata-mata ingin mendapatkan kebenaran prof untuk menghantar thesis saya pada 27 mei 2010....
ini kerana dari dr.masni, viva akan dijalankan pada pada awal bulan jun...
oleh kerana itu, saya meminta prof untuk mengizinkan saya hantar thesis saya pada tarikh tersebut...

sekian....
........................................................................................................
tgh bukak emel dgn keadaan malas...
tiba-tiba aku dapat atu emel dr prof...
bersama dua file...
dan prof pon menulis...
"maaf fariz, saya baru pulang dari geneva semalam....saya dah tengok thesis kamu...dan dah buat beberapa pembetulan...kamu cek ye nanti.."
"ada satu major correction yang kamu kena buat"...nanti kita bincang"(lebih kurang la)

wah..aku trus dunlod dan tgk apa yang dia dah edit...alhamdulillah...cukup bagus untuk aku btolkan thesis aku balik...

dari perasaan putus asa dengan thesis, semangat kembali datang berkobar-kobar...
aku edit balik thesis dari kul 12stgh tadi sampai 3.30 pagi...

kena wat yang terbaik kali neh....
chaiyok la...

:::trivia:::
kena cepat....khamis malam jumaat nak g langkawi...

No comments:

Post a Comment