Tuesday, April 6, 2010

happy birthday to me!!!!!

tarikh : 7 April 201[sepatutnya artikel neh di taip (01 april 2010)]
masa : tengah malam buta...
mode : ntah bercampur-baur

hajat nak tulis entri neh da lama...tapi x kesampaian...
mungkin terlalu sibuk kot & byk masalah lain....
papepon alhamdulillah..ada kesempatan nak tulis entri neh...

selamat ulang tahun yang ke-23 kepada aku
semoga panjang umur dan murah rezeki

terima kasih kepada papa&umi yang telah menjaga yeh semenjak kecil lagi..
semoga ALLAH membalas jasa mereka berdua...
kerana hanya ALLAH yang mampu membalasnya...





MOHD FARIZ FIKRI...bagi aku nama yang indah...
aku lahir 01 APRIL 1987 di kubang kerian kelantan...
semasa aku dilahirkan...
sultan faris petra, sultan kelantan datang melawat...
so pada awalnya nama aku menjadi MOHD FARIZ PETRA..
tetapi, ayah aku xnak ada nama yang sama...
maka petra tuh ditukarkan kepada FIKRI...
so..lahirlah nama MOHD FARIZ FIKRI...


trivia...
makcik aku yang cerita...
xtau betul ke tak...

No comments:

Post a Comment