Sunday, April 25, 2010

::::pengurusan marin::::

hari : jumaat
tarikh : 24/4/2010
waktu : 9.00 pagi

:::...pembuka bicara...:::

pembuka bicara, pemanis kata, meraih kasih, memikat madu, mencari usaha, mendapat solusi, mengarut sesuka hati.....

urm..aku saje je nak tulis pasal paper prof othman neh...
sebelum exam, kita crita dulu siapakan sebenarnya Prof Othman hj Ross yang kacak bergaya neh...-

1) prof othman adalah seorang pensyarah di UKM
2)antara pensyarah terawal di sains marin...(masa tuh kampus sains marin di sabah)
3)profesor pertama dalam pogram sains marin
4)pernah memegang jawatan ketua pusat pengajian sains sekitaran&sumber alam
5)antara profesor yang menyokong penggunaan b.m dlm subjek sains dan matematik

tuh serba sedikit la...
ok...neh pasal exam dia lak...

tarik nafas dalam-dalam....hembus....tarik....hembus lagi...
(ramai yang saiko kot....takut jadi bahan)...
ok...sebenarnya xd pape yang best pon pasal exam....
sbb aku letih sgt kot...
tapi ada la 3-4 fakta yang best nk kongsi...

1)exam ada 3 soklan...(30markah....40markah...30markah)
2)secara matematiknya sejam satu soklan...
3)ada sorg awek arab kluar awl seminit...
---semua tgk aku,(pastuh gelak)mesti dorg pk aku nk bahan dia kot----
---tapi aku x bahan dia, aku baik-----
---aku mana ada bahan orang----
---aku baik kan---
4)ada awek sebelah aku jawab 3 buku...satu soklan satu buku kot dia tulis...siap xcukup masa lagi....prihatin btol dia menulis...(aku mana ada bahan orang kan)
5)ada satu ketika....ramai lak jejaka yang ambk exam g tandas....pas sorg,sorg kluar...pastuh sorang lagi...smpi la semua g tandas...(aku x bahan pun orang)
6)pas exam kena ambk gambar...semua cover comel kecuali AKU...sbb aku mmg semulajadi comel(aku xmenjadikan seseorang sebagai bahan penulisan pon)
6)sebelum exam...nad tgk xpuas hati kat aku...
---sbb aku bahan fatma---
---mana ada aku bahan fatma---
---aku baik la---
dah xd dah....
sekian....

:::trivia:::
aku mana ada bahan orang....aku baik...aku xpenah bahan orang...aku baik....

2 comments: