Tuesday, April 6, 2010

suka + duka

masa : 7 APril 2010
tyme : sebelum barcelona lawan arsenal
lokasi : umah kesayangan

suka + duka...
entri neh aku tulis sebab nak cerita pasal benda yang berlaku sebelum birthday aku...
sebenarnya sebelum birthday aku...aku rasa amat letih+sakit hati+sedih dsb...banyak benda yang berlaku...dan bagi aku semua neh ujian bagi aku...




tapi...
terima kasih kepada semua rakan2 aku...
sebab meluangkan masa untuk sambut birthday aku...
simple je pun...
tapi penuh makna...
maybe sebab dorang dah korbankan masa dorang...
yelah...hujung sem...
esemen, proposal dab banyak lagi la...
so aku ucapkan terima kasih banyak-banyak...




urm..
bila aku da stat tulis blog selepas 2 minggu berhenti...
aku rasa aku da ada masa untuk rehatkan otak..
tapi timbul lak satu masalah...
tahap kemalasan aku semakin menjadi-jadi...hahaha

No comments:

Post a Comment